MIN SEXÅRIGA SJÄLSFRÄNDE

Efter min första arbetsdag på förskolan kan jag konstatera att det här jobbet känns rätt så perfekt för mig just nu. Fyra timmar per dag med härliga barn. Man hinner inte ens bli trött. I och för sig ska jag till grillen ännu så det blir ändå tio timmar jobb idag, men jag hinner i alla fall andas lite här hemma först.
 
Enda nackdelen var att jag fick tredje hobbitfilmen spoilad för mig in i minsta detalj. Det är en sak att man läst boken, men en annan sak när en sexårig pojke entusiastiskt berättar precis hur alla fighter går till och vem som dör hur och när. Denna unga mans favoritfilmer är Lord of the Rings, The Hobbit och Harry Potter. I think I found my soulmate.
 
 
Julklappsböckerna och gamla skriverier jag sökte inspiration i härom dagen. För att inläggen blir trevligare med bilder.
 
2015-01-07 @ 13:17:15 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback