2015 - GLÄDJE OCH KREATIVITET, TACK!

Vad jag vill satsa på:
 
Bli bättre på att vara mig själv.
"Who God has called you to be is the you that you´ve been wanting to be all along."
- J.S. Park
 
Vara kreativ
Skrivaskrivaskriva. Blogga. Skriva dikter. Skriva längre texter. Har redan kört igång, jag börjar på skrivarkurs på tisdag.
 
Läsa åtminstone 50 böcker
Och dessutom utöka mina läsvanor, bl.a. läsa mer klassiker.
 
Njuta av livet
Fortsätta på det här med att inte göra saker jag inte vill bara för att det förväntas av en. Man behöver inte ha allt på koll hela tiden. Jag vill kunna njuta av livet. Jag vill vara glad och må bra och vara tillfreds i nuet.
 
 
Vad jag önskar mig:
 
Klarhet, självförtroende, glädje och inspiration när det gäller jobb och karriär. Jag vet inte vad som händer efter sista maj men det är spänande och läskigt och jag hoppas innerligt på roliga erfarenheter.
 
En ekonomi som håller och ett psyke som håller om ekonomin inte håller.
 
Möjlighet att åka på åtminstone en utomlandsresa.
 
Kärlek.
2015-01-10 @ 17:14:12 Funderingar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback