THIRTY SECONDS TO MARS

 
För att se filmen i lite bättre kvalitet, se den på Vimeo.
 
Okej, Thirty Seconds to Mars då. Såhär nästan en månad efter konserten börjar det vara dags att göra en rescension. Den galnaste konsert jag varit på hittills, helt klart. Jared Leto är så otroligt duktig på att connecta med publiken! Sådär musikaliskt måste jag väl säga att de kanske inte helt levde upp till mina förväntningar, men det gjorde liksom inget. Jag kan tänka mig att 30stm måste vara ett av de bästa banden att se live om man är ett riktigt hardcore fan. Det handlade egentligen mer om interaktionen mellan bandet och fansen än om musiken, och feelisen var så bra att det inte störde mig, trots att musiken annars alltid är viktigast för mig. Helt klart en upplevelse värd att göra. Däremot tror jag inte att jag kommer att göra några stora ansträngningar för att se dem igen. Jag gillar musiken men är inte så stort fan av bandet i sig att jag känner något behov av att göra konsertupplevelsen igen. Men häftigt var det.
 
 
 
 

 
 
2014-03-30 @ 22:39:13 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback