FJORTONDE MARS.

Idag analyserar vi intervjuer och äter kokosbitar från Punnitse&Säästä - mitt nya beroende.
Däremellan tittar jag på söta hundar (följ harlowandsage på insta för allt i världen, ljuvligaste bilderna och filmerna!) och väntar på kvällen och Vernonica Mars-filmen som har premiär idag! Har redan laddat ner den på itunes och ska se den i bästa nörderisällskapet ikväll. Oh Logan Echolls, how I´ve missed you.
 
 
 
Om du inte är på lika bra humör som jag (och även om du är det) föreslår jag att du kollar in det här youtube-klippet. Blir varm och glad ända in i hjärteroten. Och om det inte hjälper kan du fortsätta med det här! Jag vet knappt vart jag ska ta vägen...
 
2014-03-14 @ 17:00:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Nanna

Alltså HAHAHAH underbara klipp! :D Höjde verkligen humöret! ^^ Tack!

2014-03-18 @ 12:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback