ETT WIERDO I BUR PÅ TORGET

 
Saker jag gjort idag:
  • Varit till tandläkaren. Satt och gapade i 1,5 timme. Mina käkar är ledsna.
  • Konstaterat att jag blir tvungen att betala tillbaka studiestöd för 2013. Mycket. Flera tusen-mycket.
  • Dränkt mitt vänstra ben i en liter senap.
  • Kännt mig som ett pucko när jag inte förstod finnen som frågade efter vichyvatten. "Vad i hela världen är ´vissyä´ och varför skulle vi ha det här?".
  • Tagit knäppa bilder i photoboot medan det var julmarknad på torget utanför denhär här glasburen till grillkiosk jag sitter i. Bra med publik.
Whatever. Vi satsar på att det blir en bättre dag imorgon.
2014-12-11 @ 20:26:46 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Nanna

Haha :D klockrent ju!

2014-12-12 @ 17:40:05
URL: http://nannaevamila.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback