30 DAYS OF CHRISTMAS

Jag ber om ursäkt för den mycket oplanerade julpausen. Sånt som händer när man har roligt. Medan jag funderar på vad jag ska skriva för att make it up to you kommer här december månad genom min telefon.
 
Chokladkalendern jag fick av min världssöta pappa och egot nån dag när jag var nöjd med frisyren.
Pepparkaksbak på självständighetsdagen och syskonselfie på släktmiddag i Närpes.
Fredagsmys och Tichuflummande.
Sånt man gör på söndagar.
Min nya favoritägodel och min sysselsättning under sömnlösa decembernätter.
En extra festlig vardagskväll och en mindre festlig vardagsmorgon.
Födelsedagsfest hos Benjamin och välgörenhetskonsert i kyrkan.
Mittinatten-bus med folk som hittat hem över julen.
Julafton med familjen...
...med kattmys och böcker...
...och syskonselfies förstås.
Sen blev det juldagsfest med ett något nerkrympt gymnasiegäng.
Men vi hade kul ändå.
Jag blev bjuden på söndagsbrunch (bild två snodd av Julia).
Så fixade jag lite nyårsmingel i kyrkan.
Och igår var jag på teater med Fia och skrattade åt Ole Norrbacks ego.
2014-12-30 @ 17:33:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback