JUST RUNNING OUT TO FEEL THE RAIN, STARING AS THE STARS PARADE, ARE THEY TELLING ME IT`S GONNA BE OKAY?


Ja alltså, jag kanske kunde uppdatera lite om livet i allmänhet också. Sedan sist har jag bland annat hunnit bli av med blindtarmen, vara sjukskriven i två veckor, skaffa nya glasögon, tenta bort lite kurser och börja på med magistern riktigt på riktigt. Som bäst sitter jag på jobbet (som troligtvis blir heltid istället för halvtid från och med nästa vecka) och skriver praktikansökningar för våren. När jag är klar med studierna blir möjligheterna nästan oändliga. Flytta till Närpes? Flytta till New York? Känner mig peppad samtidigt som jag är ganska utpumpad både fysiskt och psykiskt. Men livet är spännande. 
2013-09-16 @ 23:09:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback