I NEVER MEANT FOR THIS TO MEAN A THING.

 
Hmm. Jag bloggar tydligen bara när jag är på jobb nuförtiden. Vilket kanske inte är så konstigt då det känns som att jag inte gör så mycket annat än jobbar. Inte för att jag jobbar SÅ många timmar i veckan, men det här med att jobba kvällar är väl inte ultimat när man vill hinna ha ett socialt liv också. Och det här med att bibehålla en ordentlig dygnsrytm när man jobbar 17-02 är inte heller så lätt. Det går utför med mig och mina sovmorgnar. Och pluggandet har inte heller lyckats så bra den senaste veckan. Men imorgon ska det minsann skrivas uppsats!
 
Sitter iallafall på internatet och fryser om näsan som bäst. Hela livet är kallt nu. Dels för att jag haft stegring i en vecka och bara fryser hela tiden, och dels för att det typ blivit vinter. Men jag har iallafall en bil nu! Mycket älskad är den, min opel vectra.
 
Nu ska jag kolla några avsnitt House i väntan på att Johanna ska anlända och vi kan åka till ABC och köpa godis. Jag har helt klart världens tyngsta jobb.
2013-10-01 @ 18:37:18 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback