YOU WERE SORTA PUNK ROCK, I GREW UP ON HIP HOP BUT YOU FIT ME BETTER THAN MY FAVOURITE SWEATER.

Sen ibland älskar jag verkligen det här jobbet. Det finns så många förutsättningar för att det skulle vara det ultimata jobbet för mig, men för det mesta räcker det liksom inte hela vägen fram. Men ibland, de där gångerna när man faktist får kontakt med nån studerande, när man lär känna dem lite mer och verkligen når fram, då trivs jag som fisken i vattnet. Eller när jag får sitta och skriva åtgärdsplaner, styra upp nåt eller organisera om. Men det händer alltför sällan för att jag ska orka i längden. Så som bäst sitter jag och funderar över vad jag vill med livet. Funderar på resor, jobb, mellanår och att sköta om lejonungar i Zimbabwe.
 
Är ännu mitt uppe i min tiodagars arbetsvecka då jag gör tre personers jobb ensam. Men det går helt okej. Har bara en total avsaknad av övrigt liv. Som tur var blev helgens jour händelselös, så jag sov 20.30-12.00 från fredag till lördag. Det behövdes tydligen. Och idag hann jag med farsdagsbrunch tillsammans med familjen innan jag skulle vara på jobb igen. Nu väntar jag bara på helgens Stockholmresa med Bastille på Fryshuset på lördag.
 
Så här lät det när vi såg dem på Provinssirock i somras.
 
2013-11-10 @ 19:53:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback