OUT OF MY WAY! YOU SEE, YOU MISSED WITH YOUR MAGIC, I`M FIGHTING WHEN YOU FALLBACK, I´M SHOOTING ARROWS AT THE SKY.

Brukar försöka undvika alltför långa inlägg med alltför många YouTube-klipp. Den här gången lyckades jag inte riktigt. Det är så mycket musik nu. Här kommer några av den senaste veckans favoriter. Enjoy!
 
All This Bad Blod (extended version av Bastilles skiva Bad Blood) finns nu på Spotify och jag drogar de nya låtarna The Draw och Skulls.
 
Har fastnat totalt på soundtracket till Cathing Fire och älskar den här.
 
Och den här. Och typ alla andra också för den delen. Lyssna på hela skivan för allt i världen.
 
Random tjej jag aldrig hört förut. Me likey.
 
Och så min nya favorit To Kill a King förstås. Gillar videon stenhårt.
 
Och så förbereder jag mig för Sigur Ros live på lördag. Trots att jag var tveksam i början kan jag bara konstatera att jag älskar deras nyaste skiva.
2013-11-26 @ 19:21:16 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback