KEEP ME TOGETHER, DO NOT ABANDON ME, HOLD MY BONES TOGETHER.

 
 
Idag är jag så fruktansvärt trött att jag knappt funktionerar alls. Vaknade 12.30 och det mest avancerade jag gjort är att gå till Citymarket. Annars har jag bara läst och surfat och sovit... Orkar liksom knappt röra på mig, eller ens tänka. Det är bara att konstatera att jag inte är riktigt frisk. Febern är fortfarande ett faktum, börjar väl ha passerat tvåmånadersstrecket redan. Som tur är fick jag svar på mina blodprov här om dagen (en månad efter att jag tagit dem) så det går i alla fall lite framåt. Ska reda ut dem med min diabetesläkare så fort som möjligt. Själv lägger jag just nu mina pengar på att jag har hypotyreos (nedsatt funktion i sköldkörteln vilket gör att typ hela kroppen fungerar långsammare).
 
Som tur är börjar mina kollegor återvända till jobbet nu och jag går ner i halvtid efter söndag. Jobbar måndag och tisdag och sen är jag ledig en hel vecka. En hel vecka som borde tillbringas med den försummade gradun (vilket ger mig lite väl mycket ångest) men ändå...
 
För det mesta funkar livet helt okej. Men sen ibland får jag bara konstatera att det nog inte kan vara meningen att man ska vara såhär trött, frusen och omotiverad, även om det är november.
2013-11-23 @ 20:48:35 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: nanna

men usch stackare! du får verkligense till å krya på dig! och dendär sista meningen håller jag verkligen med dej om!

Svar: Tack kära du! PUSS!
Julia

2013-11-27 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback