I`M FEELING ROOTLESS SO I KEEP MOVING.

Jepp. Är hemma och har återhämtat mig från helgens bravader. Här kommer bildbevisen.
 
Tog bilen till Åbo på fredag och hoppade på Baltic Princess tillsammans med dessa tre.
Anlände till Stockholm kl 6 på morgonen och satt i all vår trötthet i hotellreceptionen och väntade på att frukosten skulle öppna.
Sen fördrev vi resten av dagen på stan eftersom vi inte fick checka in före kl 15.
Lite shopping och allmänt kringstrosande i Gamla stan.
Till kvällen var det sen äntligen dags att ta tunnelbanan till Fryshuset för att se Bastille. Kvällens stora positiva överraskning var förbandet To Kill a King. I kinda loved them.
Bastille var förstås fantastiska. Ångrar inte för en sekund att jag åkte. Så helt annorlunda att se dem på det här sättet än på en liten festivalscen med liten publik. (Film kommer... förstås!)
Att de dessutom spelade två helt nya låtar gjorde lyckan total. Lite mörkare sound än tidigare och jag älskade dem!
På söndag sov vi länge, åt hotellfrukost och begav oss ut på stan igen. Efter lite shopping och extremt sjuka fötter satte jag mig på ett café med en nyinförskaffad bok för att ta igen lite egentid. Sen åt vi middag på London innan vi tog taxi till terminalen och åkte hem igen. Alldeles fenomenalt måste jag säga!
2013-11-20 @ 18:45:49 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback