SOMEDAY WE WON`T CALL THIS HOME, SOMEDAY DEATH WILL LOSE IT`S HOLD, BUT UNTIL THEN WE WILL HOLD ON, HOLD ON.

I fredags pratade jag på Uprising om att leva mitt i kaoset (och inte bara överleva) och idag hade jag sällskap i solen av söta Jossan. Den första bilden har jag snattat av Jonnis.
 
Idag var min enda lediga dag den här veckan så jag bestämde mig för att skippa allt som heter studier (som jag egentligen borde ha ägnat mig åt) och bara njuta. Sov länge, lunchade med Jossan och satt i solen på en brygga hela eftermiddagen. Mot kvällen mötte jag upp Tove&Micke på O´Malleys för att kolla hockey och sen hann jag träffa en hel massa trevliga människor innan jag nu stupar ner mellan mina nya fräscha lakan. Måste bara lugna ner mig lite innan jag kan sova, därav blogginlägg. Så mycket mer har jag väl inte att säga just nu. Jobbet går bra, solen lyser och livet är behagligt. 
2013-05-05 @ 01:51:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback