LATELY I`VE BEEN, I`VE BEEN LOSING SLEEP, DREAMING ABOUT THE THINGS THAT WE COULD BE.

Dagens äventyr: att ta sig från jobb 1 till jobb 2 med cykel. Vanligtvis kommer jag och teknik ganska bra överrens, men inte idag. Min plan var att använda maps-appen på telefonen för att bestämma den smidigaste vägen att ta sig till Gamla Vasa med cykel. Det hela fallerade dock totalt när jag blev anvisad att köra ut på vägar där det var förbjudet att gå eller cykla. Vilket resulterade i en lååång omväg... Men det är okej. Idag är en bra dag. Även om det blir 15,5 timmar jobb.
 
Vi tar en dagens och tre gårdagens. 
 
Gårdagen bestod av jobb, tandläkarbesök med rotfyllning, galet mycket loppisshopping (materiell lycka i allra högsta grad) och världens skönaste kvällslänk. Idag sitter jag mest och för tungan över min konstiga tand som känns som att den är avhackad med en propp i. Helt platt är den. Det blir tydligen ett långt projekt det här.
 
Tjohej. Back to work!
2013-05-22 @ 17:42:26 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback