I`VE GOT NOTHING TO GIVE YOU BUT A LONESOME SONG.

 
Den här helgen har jag inte gjort mycket utöver att bara existera. Har haft sådan fruktansvärd tandvärk sedan mitt tandläkarbesök i fredags, så tillvaron har varit aningen smärtsam. Har varit hög på värktabletter mest hela helgen. Så det första jag gör imorgon är att ringa och boka en ny akuttid (och hoppas att det inte tar tre månader den här gången...). BLÄ säger jag bara. Varför ska allt som har med tandläkaren att göra vara så ångestfyllt och smärtsamt!?
 
Nåja. Har iallafall varit till Närpes och fått mig klippt och invigt shortssäsongen. Vädret är ljuvligt men mitt humör tillåter mig inte att njuta av det fullt ut. Töntigt, jag vet. Det får vara slut med det nu. Är dock rädd att jag kommer att drunkna i jobb de två närmaste veckorna, eftersom jag börjar jobba 200% nu. Och fortfarande inte har lyckats få undan allt skolarbete... 
 
Deppigt idag tyvärr. Kan bero på att klockan är mitt i natten och jag sitter på jobbet och längtar efter min säng. 
2013-05-20 @ 00:04:24 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback