I JUST DON`T BELIEVE I`M READY FOR TODAY.

 
Jag är så galet trött på att göra hundra olika saker men aldrig kunna göra något till hundra procent. Och kanske jag inte gör hundra saker men med två heltidsjobb och studier och ett liv känns det lätt så. Det är liksom inte så lätt att räcka till, och jag klarar inte av att vara varken fokuserad eller motiverad. Och jag får skylla mig själv, det är ju jag som satt mig i den här situationen. Men bara en vecka av det värsta kaoset kvar nu. Och det ÄR ju roligt (för jag trivs verkligen jättebra på internatet trots att det är lite rörigt) - jag blir bara så väldigt trött och splittrad och omotiverad. Och så funderar jag mycket på hösten och hur jag ska få mitt liv att gå ihop och om jag någonsin ska lyckas bli klar med mina studier när jag priotriterar så mycket annat hela tiden.
 
Och idag är jag bara alltför trött och ofokuserad för att lyckas använda dötiden på jobbet till något produktivt, därav denna ramsa.
2013-05-23 @ 21:10:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback