ALL OF YOUR FLAWS AND ALL OF MY FLAWS, WHEN THEY HAVE BEEN EXHUMED WE`LL SEE THAT WE NEED THEM TO BE WHO WE ARE, WITHOUT THEM WE`D BE DOOMED.

Biobild (snattad av Jonas) och fina Sasha.
 
Lugn lördag. Har äntligen vågat mig till gymmet igen och ska göra mitt bästa för att hitta träningsrutinerna och förhoppningsvis undvika febern den här gången. Har träffat syster en stund, pluggat lite och sett på NCIS. Och till kvällen blev det Cloud Atlas på bio med killarna. Speciell film. Jag gillade den. Har inte hunnit läsa hela boken än - vilket gjorde det hela lite förvirrande - men nu är jag ännu mer nyfiken på hur författaren egentligen tänkt från början. Sen har vi sett några avsnitt Little Britain hos Freppa och jag har gosat med finaste Sasha. Överlag en mycket gemytlig dag.
 
Tack och hej, nu ska jag sova. Njuter extra mycket av att sova nuförtiden då jag nästan alltid vaknar pigg och glad där kring åtta på morgonen. Och jag har världens skönaste täcke också. Bara så ni vet.  
2013-03-17 @ 01:34:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback