A RECKLESS LOVE TOO WILD TO UNDERSTAND, BREATHING THE WORLD TO LIFE IN YOUR ROMANCE.

 
Plötsligt hakade jag på på en Malmöresa i april. Det blir alltså ett besök till United Open i år också, precis som ifjol. Hade inte alls tänkt åka men när resten av gänget skulle boka biljetter idag blev jag lite impulsiv och hakade på. Känner att jag behöver något att se fram emot (som jag också har råd med...). Så nu får jag tillbringa min 25-årsdag i ett vårigt Malmö. Inte helt fel.
 
Sitter på jobbet och försöker organisera min hjärna kring alla smådetaljer som ännu ska fixas innan påskfestivalen kör igång på torsdag. Känner dock att det börjar räcka för idag, är så seg efter gårdagens talko. Dessutom har jag varit dum och tränat med lite för tunga vikter de senaste dagarna så mina armar skakar bara av att lyfta tandborsten... Ska nog ta mig ut på stan och köpa ett par nya skor och solglasögon och sen satsa på en lugn kväll. Måste lagra lite energi så jag orkar med helgen.
 
Soundtracket i mitt liv just nu varierar mellan min fina, uppdaterade vårlista Tygskor och bara trottoarer, One Republics nyaste skiva och Hillsong Uniteds Zion. Rekommenderar dem alla båda tre.
2013-03-26 @ 15:56:13 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Simone

Vaa!? Jag kommer också att va i Malmö samma tid i april! :D Då kan vi kanske ses där?

2013-03-26 @ 21:19:12
URL: http://franinsidanut.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback