WE`RE NOT ALONE NOW, YOU ARE THE REASON I AM WALKING SO TALL.

Den senaste veckan har jag verkligen BARA jobbat. Kontorsjobb på dagarna och internatsjobb på kvällarna och nätterna. Sömntimmarna har inte varit särskilt många. Så när jag cyklade hem efter mitt sista arbetspass på internatet igår höll jag nästan på att falla av cykeln av trötthet. Men det gör att det känns desto bättre att ha ledigt fredag-lördag! Min plan är att njuta så mycket det bara går, och efter en kokhet och ytterst trevlig fredag ser det mycket lovande ut.
 
Började fredagen med att gå på Övis utomhuskonsert och lyssna till bland annat syster och hennes klass. Lika duktiga som vanligt förståss. 
Efter konserten blev det långlunch på 1h+k med syster och lite för mycket shopping.
Sen anlände Schweizarna till stan och vi intog varsin burgare på Strampens terass (Jessicas bild). Blev dock ivägskrämda av regnet och fortsatte kvällen på Mällis. Det var mest bara roligt hela tiden.
När folket började styra hemåt cyklade jag och Tove ner till Gustavsborg och tog oss ett nattdopp. Det första för säsongen. Varmt vatten och alldeles lugnt och stilla överallt.
På hemvägen träffade jag på dessa partytyper så jag satt i Jonnis fönster och beundrade utsikten en stund innan jag kastade in handduken och cyklade hem. Tack för idag, slut för idag.
2013-06-01 @ 00:01:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback