WE`RE IN THE SPOTLIGHT, WE`RE ON THE FLOOR, WRAPPED IN ARMS THAT MAKE US FEEL SECURE.

 
Igår var jag på fyrtioårsfest hos min fina vän och förebild Lene. En av de mest omtänksamma och allmänt ljuvliga människor jag känner. Jag njöt av att träffa folk och få sitta ute i solen efter två veckor mer eller mindre instängd i min lägenhet. Övriga prestationer denna vecka är att jag avverkat säsong sju av How I Met Your Mother och sett igenom Bourne-trilogin. Och funderat över vilka festivaler jag ska ta mig iväg på och med vilket sällskap. 
 
Idag är dock min sista dag som sjukskriven, så förhoppningsvis kommer jag igång med vardagen snart igen. 
2013-06-20 @ 21:25:38 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback