BUT WHEN IN TIME I SEE YOR FACE THE SCARS WILL FADE, THE HEART WILL MEND.

 
AND THEN THERE WAS SOMMARLOV! Har äntligen fått min sista uppsats skriven och inskickad så nu blir det ingen mer skola förrän jag ska gå sommarkurs i augusti. Och plötsligt känns livet inte alls lika stressigt längre. Tandläkarbesöket gick också bra även om jag är lite sjuk ännu och måste tillbaks åtminstone en gång till före tanden är back to normal. Febern är det som det är med, men jag planerar att gå och sova om cirkus en timme så kanske jag mår bättre imorgon. Men som belöning för mitt flitiga studerande blir det först ett avsnitt Game of Thrones. Gonatt.
2013-06-05 @ 19:17:46 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Rita

Grattis till ledigheten, söta fina du! Denhär vintern har låtit ganska stressig (utgående från dina bloggkommentarer) - nu är du välunnad en SKÖN lång sommar!!!

(P.S. Du har en middag innestående än... din tröga farbror och hanses fru har dock inte glömt bort den... Strampen eller Il Banco tror jag det blir...)

Svar: Tackar och bockar :) Låter fenomenalt med middag, länge sedan man träffat er sådär ordentligt!
Julia

2013-06-06 @ 14:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback