ALL HER LIFE SHE LOOKED UP TO THE CLOUDS, FOR THE RAIN TO FALL, BREAK UP THIS FALLOW GROUND.

 
Ja, alltså, ifall nån undrar så ligger jag fortfarande hemma med feber och världens galnaste hosta. Känner mig dock något hoppfull just nu eftersom jag inte kommit upp över 38 grader ännu idag. Har ätit antibiotika sedan i måndags but the progress is slow. Min räddning i tillvaron de senaste dagarna är ljudböcker, gärna sådana jag redan läst. Jag har sällan tillräckligt med energi för att läsa själv och en bok som jag redan läst kräver inte heller lika mycket som en ny. 
 
Anyway. Imorgon har jag iallafall bestämt mig för att vara frisk. Jag ska ju se Bastille på Provinssi för allt i världen. Som tur är är det ju inte så långt till Seinäjoki, så om inte annat pumpar jag mig full med febernedsättande så klarar jag nog av några timmar i upprätt läge.
2013-06-13 @ 16:21:15 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback