ROUND AND ROUND, I WON`T RUN AWAY THIS TIME, TILL YOU SHOW ME WHAT THIS LIFE IS FOR.

Min blogg håller på att förvandlas till ett fotoalbum. Här kommer iallafall bilderna från helgen då det blev både tomatkarneval och garden party. Har själv inte varit hemma på karnevalen på fem år, så nu var det verkligen dags. Sen har jag knappt varit i Närpes alls sedan i vintras så allt var liksom dubbelt så roligt nu. 
 
På fredag mötte jag, Evelina & Anders upp med Hampus & Emelie och Kintan och vi fördrev en stor del av kvällen med att sitta och prata strunt. Sen hittade jag en massa andra trevliga människor och hamnade på gårdsfest hos Ruffe där jag satt tills myggorna blev jobbiga och vi cyklade hem till Finby igen.
På lördag kollade vi på gamla traktorer och tändkulemotorer. 
Sen bar det iväg på mitt livs första Kraftmatch där stämningen verkligen var på topp. Att Kraft vann över Sporting med 4-2 gjorde inte upplevelsen sämre direkt.
Sen var det dags att åka ner till Andreas villa där det var fullt med trevligt folk.
Totten <3
Och så for vi förstås iväg till tältet där det var smockfullt med folk. Själv tog jag ganska exakt en bild så jag lånar några av Malin och Tove.
Klockan tre kom taxin efter oss och mot bättre vetande åkte jag ner till Ledörssundet igen istället för att promenera hem till syster. 
Jag, Tove och Andreas satt ute på terassen till klockan sex på morgonen och njöt av lugnet och morgonsolen. Tillvaron kändes sådär smått perfekt.
Efter några (väldigt få) timmars sömn på soffan ringde jag efter syster och medan jag väntade på att få köra iväg mot Vasa och jobbet låg jag i hängmattan och kände mig allmänt lycklig.
Stannade längs strandvägen för att införskaffa dekorationerna till garden partyt i Sion, som var söndagens program och det sista jobbet innan semestern.
Överlag en mycket gemytlig eftermiddag och kväll. När allt var slut och undanstädat packade jag om min väska och körde tillbaka till Närpes och nu har jag legat på soffan här några dagar och gjort mest ingenting. Semester <3
 
2013-07-10 @ 13:09:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback