OH YOU GO TO SLEEP ON YOUR OWN AND YOU WAKE EACH DAY WITH YOUR THOUGHTS, IT SCARES YOU BEING ALONE, IT`S A LAST RESORT.

Såhär såg jag ut på midsommardagen.
 
Om en vecka blir det semester! Innan det ska jag försöka dra av ett helt garden party för hundra pers på (så gott som) egen hand, förbereda jobbet för en månad utan mig, förbereda en 2x45 minuters undervisning för årets kristendomsskola, ha pyjamasparty i Nykarleby och partajja på Tomarkarnevalen. Och skaka av mig febern och den kvardröjande lunginflammationen.. Har på känn att semestern kommer att vara mycket välkommen när den äntligen anländer. Men det går bra. Såg filmen Limitless med Simon ikväll och de senaste dagarna har jag känt mig som killen där - smått speedad med extra hög hjärnkapacitet. Jag har gått på mentalt högvarv sedan i söndags. Nu kör vi!
2013-07-02 @ 23:43:25 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback