DON`T LET THE WAVES PUSH AND PULL YOU AWAY. NOW YOU`RE FREE AND IT SETS YOU APART.

 
 
Hänger i torpet på Bergö den här veckan. Först ensam med Ruska och sen också med mamma&pappa som sällskap. Saker jag gjort sedan i måndags:
  • Läst böcker. Växlar mellan 1Q84 och The Eye of the World som bäst. Föredrar den senare.
  • Gosat med Ruska i x antal timmar.
  • Solat halva gårdagen.
  • Redigerat bilder och klippt filmer.
  • Lyssnat på fenomenal musik och påbörjat processen att skapa världens bästa Spotify-spellista. 
  • Sovit länge. Med vääärldens skönaste täcke.
  • Diskuterat livet med mina föräldrar.
Imorgon drar jag vidare till Närpes. Nästa vecka kanske jag ska försöka mig på att semestra i Vasa också. Eller så återvänder jag hit igen. Jag <3 semester.
2013-07-18 @ 15:50:31 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback