SO IF I WERE YOU MY FRIEND, I`D LEARN TO HAVE JUST A LITTLE BIT OF TRUST.

 
Efter en hel dag där det vettigaste bestått av en lunch med mamma och resten bara varit sömn och alltför mycket New Girl har jag äntligen lyckats ta mig själv i kragen. Har deadline på en uppsats om "den svarta teologins urpsrung och utveckling" inatt. Jag har nu skrivit hälften och är värd en bloggpaus och en chokladbit. Tjohej. 
 
Min poäng är väl kanske att livet är lite grått och trist idag. Känner mig allmänt sunkig och i behov av lite gymtid. Började på med träningen i helgen men när jag efteråt hostade mer än på länge vågade jag inte riktigt fortsätta. Och nu lider mitt humör. Kanske borde göra ett nytt försök imorgon.
 
Over and out. 
2013-01-31 @ 17:44:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Nanna

heja heja :)

2013-02-01 @ 21:47:09
URL: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback