PUT YOU HAND IN MINE, CAN YOU READ THE SIGNS? I`LL NEVER LOSE YOU, I COULDN`T CHOOSE TO IF I TRIED.

Tjohej vilken lustig dag. Vaknade halv tolv, skrev en skoluppgift om svart frihetsteologi, tog en powernap och skrev en skoluppgift till. Kvällen har jag tillbringat i Sundom med extremt intressanta församlingsdiskussioner och nu fortsätter jag skriva skoluppgifter om teoretiska perspektiv på socialpolitiken. Extremt trött är jag tydligen eftersom jag sover så mycket men effektiv lyckas jag vara ändå. Och glad är jag mest hela tiden. Utöver det har jag totalt snöat in mig på mina nya favoriter Imagine Dragons, Morning Parade och Young the Giant. Lovelovelove.
 
 
2013-01-14 @ 22:03:19 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback