HOW COME, HOW COME, HOW COME I`M NOW ON A ROAD HOLDING OUT MY THUMB? IF YOU KNOW MY DESTINATION, PLEASE, BUY ME THE FASTEST CAR AND THROW ME THE KEYS.

 
Blev med hatt igår. Har ingen aning om när jag ska använda den men den var lite för fin för att jag skulle klara av att lämna den i butiken, när den nu var på rea och allt. Så kan de gå. 
 
Dagen har hittills gått åt till att läsa böcker och "avskeda" Johannes som åker in i militären imorgon. Nu ska jag ta en ovanligt kort sväng till kyrkan och sen göra mitt bästa för att åka direkt hem till soffan. Att bli frisk snart skulle liksom inte vara helt fel tänker jag. 
 
Världens roligaste blogginlägg hejhej. Ha en fin kväll!
2013-01-06 @ 15:10:20 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lilian

Oj så snyggt!

2013-01-06 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback