FAVORITER VÅRVINTERN 2012

Det hör ju till att göra någon form av samanfattning av det gångna året såhär kring nyår. Här kommer min. Gick igenom alla mina telefonbilder från året som gått och plockade ut några favoriter. Favoritmänniskor och favorithändelser. Det blev en hel del så jag delar upp det i tre delar. Enjoy.
 
Mitt sällskap under vårvintern bestod till stora delar av Mathias, Johannes, Oskar och Marie-Louise. Det blev många sena kvällar i min lägenhet och jag har mängder av underhållande filmer av sjungande pojkar som jag inte kommer att dela med mig av här. Dessutom jobbade jag tillsammans med Mathias på kontoret vilket gjorde arbetsdagarna så mycket roligare.
När jag inte jobbade satt jag på Tritonia och skrev på min kandidatavhandling. Som tur var började solen lysa och det närmade sig vår. Livet blir så mycket lättare när det är ljust ute.
Dessa individer hörde också till de stora ljuspunkterna i vintertillvaron. KÄRLEK.
Sen blev det påsk och EC och vi spelade och spelade och spelade med vårt fenomenala team. Systrarna var mina glädjespridare i vardagen. 
Efter fyra år fick jag äntligen ut mina kandidatpapper.
Jag hade en skön helg i Malmö med det här fina gänget. 
Och så hade jag en fantastisk långhelg i Åbo över första maj. Den helgen levde jag nog på i en hel månad efteråt. 
2013-01-02 @ 17:28:38 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina

Oij, kanske ja ska lag pannlugg igen...?!

Svar: JAPP! :)
Julia

2013-01-03 @ 16:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback