DON`T BE SCARED TO WALK ALONE, DON`T BE SCARED TO LIKE IT. THERE`S NO TIME THAT YOU MUST BE HOME SO SLEEP WHERE YOUR DARKNESS FALLS.

E tar illt i longår. Om jag hade minsta antydan till hypokondriska anlag skulle jag vid det här laget vara ganska övertygad om att jag har lungcancer. Men i och för sig har jag efter 4,5 vecka av hosta och feber nu blivit snuvig. Man kanske inte snorar om man har lungcancer. Fast vad vet jag. Det börjar tära på humöret iallafall. Igår var jag sur och bitter på mitt jobb som jag egentligen älskar och tidigare i veckan har jag varit bitter på diverse stackars människor. När jag drömmer att jag kastar glas på folk, då börjar det vara illa ställt. 
 
För att pigga upp mig fixade jag ihop den ultimata spotifylistan.
 
2013-01-07 @ 19:32:53 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina

Väijt hur e känns! Ja buri ha svårt ti kom opp ur sienjen oåv att ja har sjukt i magmusklen baket allt hostas. Å nu ha ja täji hostmedicin i en vik, vilket betyder att ja itt får taga na mäijr. Hur skall detta gå...Å by the way tror ja itt long cancer smittar, så e kan itt va he du har. :)

Svar: Ja he tänkt ja ju itt oåp! Smart där! ;)
Julia

2013-01-08 @ 08:40:28
Postat av: malin

Höördu vännen där,buri nestan låt som tu har longinflammation omet sag att et ha haft feber häila tidin å.

2013-01-13 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback