SOMETIMES OUR ONLY WAY IS JUMPING, I HOPE YOU`RE NOT AFRAID OF HEIGHTS.

Idag har jag känt mig så galet duktig hela dagen. Jag steg nämligen upp klockan 8 på min lediga dag och ringde tandläkaren för en akuttid. Har tänkt på det sedan December (men hostat lite för mycket för att klara av ett tandläkarbesök) och nu har jag haft ångest i två veckor och varje morgon försökt ta mod till mig. Jag håller definitivt på att utveckla en tandläkarskräck. Men - jag kom mig iväg. Inte så stor nytta med det dock. Tandläkaren var snäll och trevlig och kollade upp mina problemtänder och jag fick en ny tid för borrning och plombbyte och andra trevliga saker. I MAJ. Heja studenthälsan säger jag bara... Om det inte vore för den gigantiska prisskillnad skulle jag definitivt söka mig till en privat tandläkare. Nåja, nu kan jag ju iallafall fortsätta ignorera mina ilande tänder några månader till med gott samvete. Och hoppas att smärtan inte blir allför gigantisk när det en gång ska borras. USCH BLÄ FY.
 
Nog om det. Annars har jag bara fixat lite här hemma och pluggat. Det är fint när mina studier just nu bara går ut på att läsa Bibeln. Har en teologikurs om Gamla testamentet. Så idag har jag plöjt igenom hela Jesaja och lite strökapitel i Job, Psaltaren, Ordspråksboken och Jeremia. Man kan ju nästan bli på bra humör av att läsa så mycket Bibel! 
 
2013-02-18 @ 22:19:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Elina

Ooh va najs att få plugga bibel :D De e ju hur bra som helst!

2013-02-19 @ 14:26:14
Postat av: Nanna

Supernajs! Läste genom typ hela Nya Testamentet till ett bildkonstprojekt i gymnasiet på tåvan. De va chill å sitta där på timmarna och läsa om Jesus när andra jobbade på sina arbeten ^^

2013-02-19 @ 17:17:10
URL: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback