GIVE YOUR HEART THEN CHANGE YOUR MIND, YOU´RE ALLOWED TO DO IT, CAUSE GOD KNOWS IT`S BEEN DONE TO YOU AND SOMEHOW YOU GOT THOUGH IT.

 
När jag ändå har bilder kan jag ju passa på att berätta att min Närpestur blev mycket lyckad. Lördagen tillbringades hos Tove och Micke med ost & vin, melodifestival och fenomenalt sällskap (och söt katt). Söndagen bestod mest av sömn och sen en lunch tillsammans med syster och Anders. Lunchen åt vi på farbrors frus ravintolapäivä-restaurang, där vi mumsade på laxsoppa, hembakt bröd och tårta till förmån för kvinnobanken. Tummen upp för det. Sen blev det bussen hem till stan och kyrka för hela slanten. Fin söndag tycker jag.
2013-02-17 @ 22:12:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback