EVERY NIGHT YOU TRY TO BLAME YOURSELF FOR SOMEONE THAT YOU`RE NOT.

 
Jo, här var det ju tyst. Resten av mitt liv är också ganska tyst. Har feber igen, och ligger mest bara på soffan med huvudvärk och skoluppgifter, så det finns inte särskilt mycket spännande att dokumentera. Sover mest hela tiden. Kan bero på febern, men jag har på känn att det är den årligen återkommande februaritröttheten. Det slår aldrig fel. Några veckor mellan januari och mars blir jag alltid galet trött och sover elvatimmars nätter och powenappar halva dagen. Och socialt går jag i ide. Men men, det går över. Det finns jobb att göra, uppsatser att skriva, böcker att läsa och serier att se, så det går ingen nöd på mig. Konstaterade här om dagen att jag är väldigt dålig på att ha tråkigt. Dålig på det som i att det nästan aldrig händer. Tur är väl det. 
2013-02-08 @ 22:06:32 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

haha, kändär så igen hede me i hede att va dåli på att ha tråkit, att e liksom aldri ens händer ;)

Skönt ibland att läs om att e finns ar människor å som intar ide-stadie i dessa tider. e gar väl om, häilt enkelt.

Svar: Haha, e fint tå man itt je ömsand om ti va konsti ;) Joo om itt anna bruk e ju no ga åm tärt solen buri viis se nalete mäjr, så vi får hoppas åp att e gar fort! :D
Julia

2013-02-08 @ 22:13:00
URL: http://nattsomvantar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback