IT DOESN`T MATTER IF THE STARS FORGET US, IT DOESN`T MATTER IF THE WORLD DON`T KNOW OUR NAMES, IT DOESN`T MATTER IF THEY TALK ABOUT US, CAUSE WE ARE IN, WE ARE IN LOVE.

Nu är det slut på semestern. Den sista veckan tillbringade jag på Bergö och helgen i Närpes. Den här lediga månaden har varit så fruktansvärt skön och jag har hunnit med så mycket roligheter. Här kommer lite bilder från helgens Rörrock-firande.
 
Fredag i Kaldnäs hos Ann&Tobias. Och sötaste Ika och Torbjörn.
 Efter att ha slöat hos Ika hela lördagen tillbringade vi sedan kvällen hos Anders med de här fantastiska människorna!
Sen blev kvällen ännu trevligare när jag fick följa med Tove och mata hästar sådär mitt i festen.
Och så blev det Rörrock och Reddrama och jag träffade bland annat fina Conny för första gången på över fem år.
På söndag satt vi sen hos Ika och läste våra gemensamma dagböcker som vi skrev i lågstadiet. Det blev en blandning av att vrida sig av skratt och ha ångest över hur sjuka i huvudet vi var... Evig censur på dessa.
Men vi var ju i alla fall söta. Och vilken tur att vi hade varandra. Och fortfarande har varandra. <3
2013-08-05 @ 11:44:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback