YOU`RE ELECTRIC, YOU KNOW YOU LIGHT UP MY WORLD WHEN IT`S HARD TO TAKE, SO LET`S RUN AWAY.

Även idag har jag dokumenterat lite mer än vanligt, om än inte lika mycket som igår. Måndagar är min helt lediga dag. Eller, jag gör mitt bästa för att hålla den så ledig som möjligt, utan både jobb och skola. Eftersom jag alltid jobbar söndagar och sällan kan undgå att jobba lite både fredag och lördag så behöver jag en dag där jag får stänga av helt. Så här såg det ut den här veckan.
 
God morgon. Jepp, jag har blivit vuxen och stiger upp klockan 8 på min lediga dag. Men iofs sov jag två timmar på eftermiddagen istället.... Känns som lite pensionärsvarning på det...
Däremot är jag inte särskilt snabb på att komma igång med dagen även om jag vaknar...
Till sist kom jag iallafall ur sängen och ner mot Sandviken. På grund av feber och halsont har jag bannlyst mig själv från gymmet så det blev en promenad i "vår"vädret istället för att inte försoffas totalt. 
När jag kom hem igen placerade jag mig i soffan och konstaterade att min lägenhet var lätt kaotisk. Övervägde att städa eller skriva skolarbete men valde att göra lunch och fortsätta läsa. 
Sen somnade jag och tappade balansen i mitt dokumenterande. Vaknade och gick ut på stan en stund och uppdaterade solglasögonförrådet. Sen traskade jag till Sion och bevittnade två dop. Sånt blir man glad av. Resten av kvällen gick åt till ledarsamling och nu ska jag läsa mig till sömns. 
Piis&Lööv
2013-04-08 @ 21:26:05 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback