SHE LIFTS HER SKIRT UP TO HER KNEES, WALKS THROUGH THE GARDEN ROWS WITH HER BARE FEET, LAUGHING.

 
  • För att jag på måndag börjar jobba som internatshandledare på YA:s internat i Gamla Vasa (i april och maj).
  • För att det betyder att jag har tillräckligt med pengar för att kunna ta det lugnt och njuta av sommaren och min fyraveckors semester.
  • För att jag åkter till Malmö imorgon och får tillbringa helgen tillsammans med sköna människor på ett inspirerande ställe.
  • För att det är vår och trottoarerna nu är helt bara och rensopade.
  • För att jag har en ny idé om hur jag ska få in en praktik och 10 sp i mina studier.
  • För att jag mitt i allt inser att jag visst är passionerad för något och drömmer om något. Scary as hell.
  • För att livet är ljust och soligt.
  • För att jag har galet bra jobb och de bästa arbetskollegorna.
2013-04-17 @ 16:34:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det här var ett bra inlägg! :) Jag blir glad för dig.

2013-04-17 @ 18:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback