I STARED UP AT THE SUN, THOUGHT OF ALL OF THE PEOPLE, PLACES AND THINGS I`VE LOVED.

 
Jag är inte helt övertygad av det här med att tillbringa helgen med skolarbete, skolarbete och åter skolarbete. Att analysera diverse antika texter från Främre Orienten börjar kännas aningen segt. Som tur är får jag en våffelpaus tillsammans med Tove och Lina om några timmar. 
 
Ja, vad har jag annat att säga... Om någon vill komma med mig till Provinssi (Seinäjoki) och lyssna på Bastille fredag 14.6 tar jag hemskt gärna emot sällskap! Jag MÅSTE få höra dem. Jag mernar, Seinäjoki, det är ju knappt en timme härifrån. Kan bara inte missa chansen.
2013-04-13 @ 12:27:54 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

JAG KOMMER SÅÅÅ MED! :DDD

2013-04-13 @ 14:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback