YOU WERE THERE WHEN I LOST MY SIGHT AND YOU`RE STILL HOLDING ME TODAY.

 
Jag har hittat en ny seriefavorit i musikal-kategorin. Smash. Rekommenderas varmt. Hundra gånger bättre än Glee. Har sett igenom en halv säsong i helgen och måste nu få dela med mig av den här fantastiska versionen av Florence and the machines låt Shake it out.
 
Annars har jag idag kunnat konstatera att jag får stora humörsvängningar av högt blodsocker. Förr låg jag högt mest hela tiden, men nu märks skillnaden så mycket bättre. När jag kom till bandövningen idag var jag på otroligt dåligt humör, alldeles utan orsak. När jag en stund senare mätte blodsockret låg det på 23, så där fick jag min förklaring. Jag har hört diabetiker som pratat om humörsvängningar på grund av blodsockret men jag har aldrig själv kopplat ihop det. Men nu vet jag. Skönt att få en förklaring till varför jag förvandlas till en bitch ibland. 
2012-09-02 @ 22:38:00 Diabetes Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback