WHEN DARKNESS COMES UPON YOU AND COVERS YOU WITH FEAR AND SHAME, BE STILL AND KNOW THAT I`M WITH YOU AND I WILL SAY YOUR NAME.

 
Idag har jag efter många om och men äntligen införskaffat ett gymkort. Har varit på wasamove några gånger innan, och hängt i simhallen nu som då, men nu blir det gymmande på riktigt! Inledde med lite springande och ett zumbapass, även om jag borde hålla mig från springmattan tills jag får mina skoinlägg (som blev resultatet av mitt besök på askelkliniikka - mina höfter är nämligen i olika höjd och mina fötter lutar inåt, för att ge en summerande beskrivning av alla mina krämpor). Jag känner mig iallafall peppad värre!
 
Nu har jag just sett film med Mathias. Sin City. Har tänkt se den i evigheter och fick äntligen tummen ur. Och den var definitivit sevärd. När man inte hittar någon egentlig point i en film men njuter ändå, då är det helt klart bra.
 
Det var ungefär vad jag hade att berätta idag. 
2012-09-26 @ 23:26:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback