WHAT BREAKS YOUR BONES IS NOT THE LOAD YOU´RE CARRYIN. WHAT BREAKS YOU DOWN IS ALL IN HOW YOU CARRY.


Höstens första föreläsning igår, första magistersseminariet idag och två kursdagböcker skrivna nu på eftermiddagen. Dessutom en potentiell idé för magistersuppsatsen snurrandes i huvudet. I´m on a roll. Hade tänkt ha pluggdag imorgon, men med den här farten får jag njuta av ledigheten istället! Nu ska jag bara koka lite makaroner (makaroner och sötsur sås - ekonomimat nr 2, efter frysta grönsaker) innan jag tar tag i etik-kursen som inleddes via nätet i måndags.
 
Övrig icke-skolrelaterad information jag kan ge er är att jag just nu drogar The Frays skiva Scars&Stories. Fina grejer. 
2012-09-19 @ 17:55:00 Leka Studerande Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback