I TOUCHED YOUR LIPS AND HELD YOUR HANDS WHEN THEY WERE SHAKING.

Idag har jag hunnit med:
  • gym
  • kinalunch framför Supernatural
  • shoppa nya träningskläder
  • kaffe med Johanna
  • klistra 150 frimärken och 150 klistermärken i en kamp mot klockan
  • hämta ut nya böcker från Suomalainen
  • äta pannkaka hos mamma och pappa
  • jobba på kontoret några timmar
  • bändövning
Det har varit smått intensivt. Speciellt där kring 16.50 när jag och pappa stod inne på posten och klistrade frimärken i super speed för att hinna få iväg en stor hög brev innan kl 17. Men jag är glad och nöjd. Det finns så många fina människor och jag har nya fina träningskläder och nya spännande böcker att läsa. Det enda molnet på min himmel just nu är mitt sjuka knä och konstiga ben. Nu är det liksom andra benet som bråkar, och jag är lite trött på att vara söndrig. Jag vill ju bara springa och gymma och träna och springa och...
2012-09-27 @ 22:04:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh Julia! Jag saknar dej! Skulle vara hemskt roligt att träffa dig nån da' nånstans! Kanske nån gång jag kommer ditåt? :)

2012-09-28 @ 13:40:39
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback