AFTER THE SILENCE, AFTER THE LAST WORDS. CAUGHT IN THE SILENCE. CAUGHT IN BETWEEN.

Dagens stora bedrifter består av att ha släpat mig ur sängen, en lunchträff i skolan med Jessica och en snabbstädning av lägenheten. Nu väntar jag bara på att Jessica ska jobba klart så hoppar vi i bilen (med glass och ruzzle i högsta hugg) och drar iväg till Närpes. Ska hänga i salongen med syster och skaffa mig lite höststämning på Slättens mystik (typ Konstens natt a la Närpes) ikväll.  Sen ska jag förhoppningsvis hinna träffa fina människor imorgon och när jag återvänder till stan har jag Hannele som nattgäst över helgen. Fina grejer tycker jag.
2012-09-07 @ 13:55:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback