THERE`S TROUBLE IN THE HEARTLAND, YOU`RE DRIFTING YOUR OWN WAY.

HA! Vilken dag. Inledde med att kasta en burk grynost över hela köksgolvet och slå stortån i kylskåpsdörren. Sen hann jag nästan ända fram till kontoret innan min cykel plötsligt gav vika under mig och jag låg raklång på mage i is- och snöslasket. Så hela förmiddagen satt jag på jobbet med dyblöta ben och uppskrapade knän. Jag har härmed återgått till att ogilla, eller snarare avsky snön och slasket. Ge mig höst istället för vinter! Dessutom förde det dramatiska fallet med sig några mindre trevliga defekter på min dator. Mummel. 
 
Men å andra sidan har jag visat upp mitt bråkande ben idag och fått en läkartid tills fredag. Dessutom har jag jobbat effektivt både på kontoret och hemma i soffan. Så alltid nånting positivt. Lite bra musik, träning och trevligt sällskap på det så ska väl nog den här dagen bli bra den också. 
 
<3
 
 
2012-10-30 @ 15:56:00 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback