THE SEA SAID GOODBYE TO THE SHORE SO THE SUN WOULD`T NOTICE, THE SEAWEED WRAPPED ITS ARMS AROUND YOU.

Mitt liv går i ganska långsam takt just nu. Inte mig emot. Nu som då blir jag lite halvt uttråkad, men för det mesta trivs jag fint. Pluggar en stund ibland, jobbar en del, och har en massa tid över till att gymma, sköta min diabetes och tänka. Är inte den mest sociala varelsen såhär i höstmörkret, men det är också okej. Peiodvis blir det för energikrävande att träffa människor. Senast idag såg jag ett program om högsensitiva/starksköra personer. Känner inte igen mig i precis allt, men det där med att man blir trött av sociala sammanhang är så på pricken hur jag fungerar. Jag kan vara hur social som helst och ha hur roligt som helst tillsammans med människor jag verkligen älskar, men det tröttar ändå ut mig. Saker som andra beskriver som vila, fritid och ledighet behöver jag flera timmar av egentid för att återhämta mig efter. 
 
Ikväll har jag iallafall hängt med mina knäppa och pinsamma favoritkillar. Trots alla galenheter man får finna sig i hör de till de få människor jag kan vara totalt avslappnad med. Det blev kinamat, biljard (jag vann!) och avslutningsvis Inglorious Basterds och glass. Perfekt. And now I´m off to bed.
 
2012-10-11 @ 00:22:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

Och plötsligt skriver alla (eller kanske bara du och amelie :P) om hsp. men ganska intressant. vad var det för program du såg?

Tummen upp för pinsamma killar som ger energi! :)

2012-10-11 @ 07:37:15
URL: http://lottaregina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback