SO I SET FIRES OF STARLIGHT TO BURN UP AGAINST THE DESPAIR.

 
Två av dagens små ljuspunkter på bild. Tyckte det var riktigt trevligt att komma ut från skolan och märka att man fått ett fint sitsöverdrag på sin cykel. Med tanke på det regniga vädret passade det extra fint, och rosa är ju aldrig fel. När jag sen hittade rosor för tre evärt på citymarket fortsatte jag på det rosa temat. Jag har aldrig varit nån blom-människa, men på sistone har jag verkligen börjat uppskatta lyxen av att få ha blommor på bordet.
 
En av dagens lite större ljuspunkter var att ha sjukstuga/filmkväll hos tjejen på andra sidan gatan. Men imorgon tänker jag definitivt vara feberfri, blir rastlös om jag inte slipper till gymmet snart (tror jag är inne i nån sorts förälskelsefas med det här tränandet...)!
 
2012-10-16 @ 22:29:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback