BREATHE. JUST BREATHE.

Evelina och Anders åkte iväg på byggmässa imorse, så idag är det jag och en tyst lägenhet. Var påväg tillbaka till stan men konstaterade att det är så mycket lättare att slappna av och koppla bort när man inte är hemma. Så jag har myst i soffan med Nala, tittat på Bondfilmer för att förbereda mig för Skyfall på bio, och tagit en helt ljuvlig tvåtimmarspromenad längs vår gamla ridväg. Jag är som sagt inte helt förtjust i snön men idag kunde jag inte förneka att det var övernaturligt vackert. Att promenaden tog två timmar berodde nog mest på att jag stannade en gång i minuten för att ta bilder. Ibland önskar man att man hade en systemkamera, men telefonkvalite är ju faktist helt okej också. Åh. Älskar den här dagen. 
 
2012-10-28 @ 15:38:19 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback