THIS IS THE END/HOLD YOUR BREATH AND COUNT TO TEN/FEEL THE EARTH MOVE AND THEN/HEAR MY HEART BURST AGAIN.

 
Ikväll har jag sett Skyfall tillsammans med Linda. Förväntningarna var riktigt höga och filmen levererade också. Skulle säkert ha känts ännu bättre om jag inte förväntat mig så jättemycket, men jag gillade den helt klart. Det enda som störde mig lite var att jag hört en del rescensioner och diskussioner om temat "Bond och M blir gamla", vilket gjorde att jag fäste mig mer vid alla såna grejer och att det kändes lite väl övertydligt/överdrivet. Men överlag - tummen upp, se den om du inte sett den!
 
Annars dras humöret ner en hel del på grund av att jag och min mage är osams. Ni som läst min blogg länge kanske minns att jag hade problem med smärtor i sidan av magen för nåt år sen, och det var tal om att det kanske var kronisk blindtarmsinflammation. Sen blev jag bättre igen (som vanligt, det här har kommit och gått sen jag var åtta år) och det lämnade liksom där. För två nätter sen vaknade jag av en grym smärta i magen igen och fick inte sova på resten av natten. Efter den första natten dämpades det något men jag känner fortfarande av det hela tiden och har svårt att skratta, andas djupt, lyfta benet och gå... Så promenaden från jobbet idag blev en av de jobbigaste på väldigt länge. Och egentligen borde jag väl ta mig till en läkare för att få reda på vad som är fel med mig, men jag orkar liksom inte gå igenom samma evighetsprocesser igen utan att få svar. Det känns som att jag bara har en massa krämpor hela tiden. SÅ gammal är jag ju faktist inte...
2012-11-06 @ 20:23:00 Filmer & Serier Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback