THERE´S NOTHING TO MENTION AND NOTHING HAS CHANGED.

I lördags rensade jag ur garderoben riktigt ordentligt och nu står två överfulla Ikea-kassar och väntar på att få åka till loppis. Så idag, när studiestödet trillade in på kontot, gick jag ut och uppdaterade mitt klädförråd med nya strumpbyxor, underkläder, en klänning, en kofta och jeans. Och jag var så duktig och fyndade så bra. Mest nöjd är jag med de perfekta svarta jeansen jag betalade 12,95€ för. Sånt kan man ju bli lite glad av. Nu är det bara mitt skriande behov av vinterskor som borde fyllas på något sätt. 
 
Något i stil med de här skulle jag gärna äga. Och ett par högklackade vinterstövlar skulle inte heller sitta helt fel. Fast om vi ska räkna upp allt jag vill ha tar ju listan aldrig slut...
 
2012-11-05 @ 20:52:30 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback