GIVE ME MOTIVATION/GIVE ME ALL MY HEART`S DESIRES/SHOW ME SOMETHING GORGEUS/SHOW ME TIL MY EYES GET TIRED/GIVE ME ALL THE DRUMS AND/SHOW ME HOW TO PLAY THEM LOUD/SHOW ME HOW TO MOVE/WHEN I CAN`T FEEL YOU AROUND.

 
 
 
Jooo, alltså. Det här är vad jag gör istället för att skriva uppsats. Fastnade på Youtube. Så typiskt mig. Jag har mycket att göra, och medan jag undviker det jag borde göra mest av allt lyckas jag inte ens göra något av det andra - för det har jag ju inte tid med! Istället slösar jag tid på något helt onödigt...
 
Men iallafall. Dendär Taylor Swift-låten är lite av en guilty pleasure-låt för mig. Och jag blev smått förälskad i Landon Austins röst. Eller, hela honom för att vara riktigt ärlig. 
2012-11-22 @ 11:58:38 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback