AND YOUR HEART IS FIERCE, SO NOW YOU FINALLY KNOW THAT YOU CONTROL WHERE YOU GO, YOU CAN STEER.

 
Idag har jag haft så galet med energi! Förutom på förmiddagen då, på förmiddagen är jag sällan särskilt effektiv. Påbörjade iallafall flera projekt på jobbet och kom mig inte för att åka hem före klockan närmade sig sju. Och då bar det direkt iväg till gymmet där jag öste på med vikterna som aldrig förr. Nu har jag precis druckit te och pratat bort några timmar med Edith, och nu börjar tröttheten till sist smyga sig på. Men fler såna här dagar skulle jag inte tacka nej till. Imorgon igen tack?
 
Bilden är annars från photoshooten på familjefesten i söndags och det är bara mellanbarnet som saknas för att familjeidyllen skulle vara komplett. 
2012-11-13 @ 23:00:49 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback